wtorek, 6 sierpnia 2013

Militarne klimaty

Pierwsza sesja poza domem, oczywiście klimaty militarne (pisałam przecież, że jestem zakochana:)). Materiał maskujący znalazłam w New Yorker w dziale męskim.  Wieszak z przecenami zawierał prawdziwe skarby, koszulki z ulubionym wzorem w super modnej kolorystyce. Kupiłam dwie, bo od razu wiedziałem, że uszyję z nich sukienkę.





Stare, zniszczone, wykoślawione - moje ukochane, niezniszczalne buty! Uwielbiam je! Kupiłam kilka lat temu w Prima Moda i noszę do dzisiaj (latem, zimą, jesienią i wiosną:))








10 komentarzy:

  1. sukienka jest obłędna, Ty w niej również :)

    fajna miejscówka na foty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Małgorzato!
    Tak się cieszę,że trafiłem na Pani bloga,jestem Pani wiernym fanem.
    Aż łezka się kręci gdy czasem wspomnę program "Kto was tak urządził",nikt po Pani ani przed Panią nie miał takiego fajnego formatu gdzie i uczestnicy i prowadząca byli spontaniczni i nieskażeni tą sztucznością.
    Jeżeli zaś chodzi o zdjęcia i stylizację to wygląda Pani jeszcze lepiej niż jak miałem przyjemność Panią oglądać na szklanym ekranie.
    Chociaż mój blog ma charakter po trochu satyryczny to komentarz był szczery.
    Cieszę się,że znów mogę Panią oglądać.Życzę szerokości i powodzenia w blogosferze :)
    Pozdrawiam,
    PIECYK

    piecyczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie Sławku,
      Bardzo, bardzo dziękuję! Myślałam, że tu nikt nie zagląda, a tu proszę, ta dam - niespodzianka! Nawet kilka komentarzy jest :).
      Przede wszystkim dzięki Panu podjęłam decyzję. że sobie jeszcze trochę popiszę :)

      Usuń
  3. piękne moro, jeszcze takiego nie spotkałam! :)

    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba dzisiaj można znaleźć na przecenach te koszulki moro (New Yorker - dział męski)
      :)

      Usuń
  4. Amazing look!!!
    Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Paola I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC and bloglovin.
    Let me know I will follow you back!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Of course I will follow you, with pleasure! Send me please a link to
      your website.

      Usuń